|
Tokom 2006. godine Delmax je uspostavio novu organizaciju rada. Izgradio je novi centralni magacin na strateški odabranoj lokaciji u neposrednoj blizini Beograda, u kome je
smešten logistički centar i rukovodstvo firme.
Savremeno organizovana logistika omogućava efikasan rad sa velikim brojem artikala i pruža humane uslove za rad zaposlenih.
Izvanrednu informisanost i komunikaciju sa klijentima podržava softver razvijen u skladu sa njihovim potrebama.
Poručivanje robe se odvija na jednostavan i precizan način, kroz CD-katalog instaliran na računarima klijenata, koji se ažurira putem Interneta.
Sopstveni transport, sa voznim parkom od 20 vozila, uz dobru organizaciju uspeva da isporuči 90% robe na adrese naručioca, a preostale isporuke se obavljaju angažovanjem tzv.
„Brzih pošta”.
Služba „Regionalni predstavnici” rešava specifične probleme klijenata, unapređuje saradnju i istražuje nove zahteve tržišta.
Tokom 2008. godine je uspostavljena služba „Tehničke podrške serviserima”. Klijenti Delmax-a su u velikoj meri trgovci i njima ova služba treba da pomogne u učvršćivanju
dobro razvijenih odnosa sa servisima na lokalnom nivou. Pod „podrškom” se podrazumeva pomoć malim i srednje razvijenim servisima pri usklađivanju pravca njihovog razvoja sa
tehnološkim promenama u automobilskoj industriji.
Poslovne jedinice Delmax-a kojih na teritoriji Srbije ima 29 (Niš, Vrbas, Šabac, Kula, Kraljevo, Čačak, Bečej, Novi Bečej, Smederevo, Temerin, Prijepolje, Sremska Mitrovica,
Lazarevac, Jagodina, Kruševac, Leskovac, Zrenjanin, Vršac, Požarevac, Mladenovac, Zemun, Aleksinac, Aranđelovac, Opovo, Valjevo, Ruma, Novi Sad, Kikinda i Leštane) će trajno biti orijentisane na zadovoljavanje potreba klijenata na lokalnom tržištu.
|